خبرهای داغ:
مسئول اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه استان قزوین خبر داد:

راه اندازی قرارگاه راهیان نور استان قزوین

مسئول اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از راه اندازی قرارگاه راهیان نور استان قزوین از تاریخ 29 اسفند ماه سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۲۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی قرارگاه راهیان نور استان قزوین پرداخت و گفت: در راستای راه اندازی این قرارگاه جلسات هماهنگی مختلفی صورت گرفته است و آماده سازی اردوگاه در این مدت توسط فعالان فرهنگی و خادمین انجام شده است.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه خادمین راهیان نور در قرارگاه، عنوان کرد: تعداد 55 نفر خادم متشکل از بسیجیان و مردم عادی مشغول فعالیت هستند که 40 نفر آن برادر و 15 نفر آن خواهر می باشد.
این فعال فرهنگی گفت: این اردوگاه به ظرفیت 1000 نفر می باشد که در مرحله اول اعزام راهیان نور استان زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز حضور خواهند داشت که طی دو روز از یادمان ها و زیارتگاه های شلمچه، اروند کنار، هویزه، دهلاویه، معراج شهداء و... باددید خواهند کرد.
کریمی یادآور شد: مراسم تحویل سال نو صبح روز یک شنبه در زیارتگاه شلمچه با حضور 2500 نفر از زائرین استان قزوین  با برگزاری برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.
3001/ت/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها