خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین(ع)

حضور در مناطق عملیاتی ادای دین به شهداست

جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم گفت: حضور در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی نوعی ادای دین به مقام رفیع شهداست.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۱۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز کرد: بعد از گذشت بیست و هفت سال از پایان جنگ تحمیلی، مردم بزرگوار ما شاهد رشد و بلوغ نسل سوم و چهارم انقلاب هستند که نه انقلاب اسلامی و نه جنگ تحمیلی را درک کرده اند و لذا باید حماسه تاریخی آن دوران را به این نسل منتقل کنیم.

وی اظهار داشت: حضور در مناطق عملیاتی کربلای ایران که در آنجا جوانان ما آنچه در روضه های اباعبدالله الحسین(ع) آموخته بودند، اجرا کردند و عزت و افتخار را برای این کشور رقم زدند، در واقع نوعی ادای دین به شهداست.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: کاروان های راهیان نور کار با ارزشی است و مدد الهی و نصرت امام زمان(عج) و فضا و مکان معطر به خون شهیدان و اکسیر جا مانده از شهداء در آن مناطق، اثرات معنوی و تحولات روحی و روانی خودش را بر افراد می گذارد.

کمالی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن، قطعا استمداد از روح شهدا و تجدید میثاق با آنان و نیز حضور در یادواره ها و اردوهای راهیان نور دشمنان را مایوس خواهد کرد.

کمالی در پایان با توجه به اعزام کاروان های راهیان نور ناحیه در آستانه سال جدید گفت: ان شاء الله بتوانیم به نحو احسن فرهنگ دفاع مقدس را به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم تا همچون زرهی بر پیکر آنان در مقابل دشمنان باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار