تکریم شهیدان با درس ایثار و مقاومت با بصیرت و روحیه جهادی

آنچه که باید در تکریم شهیدان برای ما درس باشد ایثار،مقاومت و از خودگذشتگی آنهاست در نبرد فرهنگی علاوه بر دشمن شناسی و بصیرت دینی و سیاسی به روحیه جهادی و ایثار و شهادت نیازمندیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۵۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶


خبرگزاری بسیج مازندران، سیدولی میرشفیعی در منطقه عملیاتی والفجر۸ اظهار کرد: در هر فرهنگی از ارزش‌ها و اعتبارات ملی تکریم به عمل می‌آید و حضور آحاد ملت در سفر راهیان نور و در سرزمین‌هایی که جوانان ما به شهادت رسیدند هم در واقع تکریم شهیدانی است که امروز عزت و افتخار ما هستند.

فرمانده سپاه فریدونکنار، سفر راهیان نور را گنجینه ای دانست که به سادگی قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد؛ آنچه را که باید در تکریم شهیدان برای ما درس باشد ایثار،مقاومت و از خودگذشتگی آنهاست و هم‌اکنون که ما در حال نبرد فرهنگی هستیم علاوه بر دشمن شناسی و بصیرت دینی و سیاسی به روحیه جهادی و ایثار و شهادت نیازمندیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد؛ راهیان نور منبعی است برای ساختن یا تقویت روحیه‌ی جهادی و همه‌ی آنهایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند برای دفاع از این انقلاب باید در تکریم شهیدان مشارکت کنند و به نوعی روحیه ایثار و شهادت را تبلیغ و ترویج کنند.

میرشفیعی افزود؛ اگر قرار است در جنگ فرهنگی مانند شهیدان سربلند باشیم باید علاوه بر بصیرت دینی و سیاسی روحیه ایثار،مقاومت و شهادت داشته باشیم و راهیان نور را می‌توان مانند گنجینه‌ای دانست که به سادگی قابل دریافت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها