علی اشرف خانلری
پایان خرداد 95 آخرین مهلت فرماندار ری به مسئولان ادارات؛
خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فرصتی که از سوی مردم برای خدمتگزاری در اختیار مسئولان در هر رده ای قرار گرفته حق الناس است و همه باید در برابر آن پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۲۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان ری گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم برای مسئولان باید زمینه اقدامات خیر و مناسب برای رفاه حال هموطنان باشد .

وی با تاکید بر خدمتگزاری فوری و مناسب از سوی مسئولان شهرستان ری به آنان تا پایان خرداد ماه سال 95 فرصت داد تا خود را با تقسیم بندی مدنظر شهرستان ری تطبیق داده و از تداخل های مدیریتی منطقه تحت مسئولیت خود با سایر مناطق استان تهران جلوگیری کنند .

جمالی پور گفت: تا پایان خرداد نباید دستگاه اداری در شهرستان ری وجود داشته باشد که به مناطقی غیر از شهرستان ری خدمات دهد و یا خدماتش تحت تاثیر مدیریت های دیگر مناطق باشد و اگر دستگاهی مشکل دارد آن را به معاونت برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ری برای بررسی و حل ارجاع دهد .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سالجاری در شهرستان ری، آسفالت راه های روستایی، اقدامات موثر برای حل مشکلات درمانی و بهداشتی مناطق شهری و روستایی و تقویت اورژانس، آی سی یو و بخش آنژیوگرافی بیمارستان های 7 تیر و فیروزآبادی، حل مشکل آب روستایی و جذب اعتبارات مطلوب در سفر دولت تدبیر و امید به شهرستان ری را از جمله این اقدامات ذکر کرد .

جمالی پور با بیان اینکه دولت یازدهم در سالجاری شرایط سخت و پیچیده ای داشت افزود: با انسجام و وحدت درونی ملت ایران و تدبیر دولت مخصوصا در عرصه سیاست خارجی شرایط بهتری بر کشور حاکم شده است و سال آینده سالی بسیار خوب برای کشور خواهد بود .

وی گفت: اقدامات انجام شده در عرصه سیاست خارجی فرصت های مطلوبی را در اختیار کشور قرار داده است و با مهار بیش از گذشته تورم و اجرای اقتصاد مقاومتی شاهد تحول در حوزه اقتصاد، اشتغال و صنعت در سال 95 خواهیم بود.

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور فرماندار، معاونان، ائمه جمعه، شهرداران، بخشداران و مسئولان ادارات شهرستان ری در سالن خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد .

 

 

ارسال نظرات