بیش از 3000 هزار بسته فرهنگی با عنوان «حجاب هدیه خدا» توسط خواهران بسیجی کانون فرهنگی هنری شمس الشموس ناحیه حزمه سیدالشهدا(ع) میان مسافران فرودگاه مهرآباد توزیع شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۱۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ مهدی شوالی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر حوزه 223 انصارالمهدی(عج) ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) در حاشیه اجرای طرح «حجاب هدیه خدا» در سالن ترانزیت ترمینال ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد گفت: برنامه«حجاب هدیه خدا»به همت ستاد احیاگران واجب فراموش شده که اعضاء آن غالبا از قشر جوان، دانشجو، تحصیل کرده و فعالان فرهنگی هشتند و با همکاری حوزه بسیج شرکت فرودگاه های کشور و یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه مهرآباد اجرا می شود و در این طرح هیچ نام، لوگو و یا اسم نهاد و سازمانی به عنوان حامی عنوان نشده است و این برنامه کاملا یک کارفرهنگی با ماهیت اجرای مردمی بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح، توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر است، چرا که ایشان مسئله امر به معروف و نهی از منکر را یکی از تکالیف عامه مردم می دانند و به همه توصیه می کنند تا به این مسئله به عنوان یک واجب حتمی و وظیفه عمومی توجه کنند.

شوالی  افزود: در همین راستا و به منظور بهره گیری ازتعالیم گهر بار دینی وظیفه خود دانستیم تا همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و ایام فاطمیه به مسئله حجاب به عنوان یک شاخصه امر به معروف نگاه شود و در حد بضاعت و وظیفه شرعی و انقلابی خود گامی کوچک را بر داریم.

گفتنی است؛ در اجرای این طرح بیش از 3000 هزار بسته فرهنگی با عنوان «حجاب هدیه خدا»توسط خواهران کانون فرهنگی هنری شمس الشموس که عمدتا از قشر دانشجو می باشند تدارک دیده شد و در ایام فاطمیه در سالن ترانزیت ترمینال یک و دو فرودگاه مهرآباد توزیع شد.

ارسال نظرات