انعکاس برنامه های راهیان نور ذات اصلی و رسالت خبرنگاران متعهد و انقلابی است

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس بوده است و امسال در راستای تحقق بخشیدن قسمتی از رسالت بزرگ رسانه ای خود پیگیر آماده سازی مقدمات انعکاس برنامه راهیان نور و اردوهای جهادی مازندران شدیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۰۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

خبرگزاری بسیج مازندران ، حسین قربانی مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا در خرمشهر گفت: به واسطه ابراز ارادت به مقام شامخ شهدا و احساس وظیفه برای معرفی ارزش های ایثار و شهادت در آستانه ایام نوروز سفری به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشتم.

مدیر عامل خانه مطبوعات خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس بوده است و امسال در راستای تحقق بخشیدن قسمتی از رسالت بزرگ رسانه ای خود پیگیر آماده سازی مقدمات انعکاس برنامه راهیان نور و اردوهای جهادی مازندران شدیم .

قربانی اشاره کرد: این موضوع حدود 2 ماه قبل با رایزنی روابط عمومی برای خانه مطبوعات مازندران مسجل شد و با همت اعضای خوب هیئت رئیسه خانه مطبوعات و با اعلام آمادگی خبرنگاران متعهد مسئولیت ما در قبال قشر مظلوم و بی ریای اصحاب رسانه در مورد پوشش برنامه راهیان نور بیش از پیش شد.

حسین قربانی ادامه داد: پس از حصول اطمینان نسبت به حضور عاشقانه و داوطلبانه خبرنگاران و به جهت اینکه کمیته رسانه ای ستاد راهیان نور با دبیری روابط عمومی سپاه کربلا براساس تقاضای کتبی از خبرنگاران دعوت به عمل آورد که اعلام آمادگی کردیم.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان افزود: امسال با اهتمام جناب آقای دکتر یونسی (معاون امنیتی سیاسی استانداری ) و حمایت های فرماندهی سپاه کربلا و تعامل و هم افزایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نهاد های رسانه ای شامل خانه مطبوعات استان این اقدام به منظور ایجاد زسانه و انسجام خبری بین اهالی زسانه ای صورت گرفته است .

وی یاد آور شد: مجاهدت اصحاب رسانه در راهیان نور در مقابل رشادت های رادمردان عرصه ی دفاع مقدس سهم کوچکی دارد و برآن هستیم تا با این اقدام برای نسل آینده جامعه قلم فرسایی کنیم .

مدیر رسانه ای و انقلابی خانه مطبوعات اظهارکرد: زسانه های استان که غالبا دارای مدیران انقلابی و تفکر ارزشی یزای ترویج دفاع مقدس هستند در ایام نوروز نیز بیکار ننشسته اند و اقدام به پوشش اخبار زسانه ای زاهیان نور کرده اند .

قربانی بیان کرد: قرارگاه رسانه ای راهیان نور و کمیته خبری و اطلاع رسانی در حالی دومین سال فعالیت خود را به صورت منسجم می گذراند که فعالان رسانه ای استان با همکاری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا توانتستند به توفیقات مهمی در حوزه ترویج ارزشهای ایثار  شهادت گام بردارند.

وی گفت: پس از پایان اردوهای راهیان نور در ایام نوروز 95 مراسم، اختتامیه و تجلیل از برترین های رسانه ای حوزه راهیان نور با حضور مسئولین ارشد استانی و بسیجی در استان برگزار می گردد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها