در آستانه آغاز سال نو سرهنگ پاسدار جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس ستاد اعزامی راهیان نور سپاه مازندران از مراکز بهداری (بهداشت و درمان) مستقر در اردوگاه خرمشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۸۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

خبرگزاری بسیج مازندران، معاون سپاه کربلا با حضور صبحگاهی در مراکز بهداری بهداشت و درمان سپاه کربلا مستقر در خرمشهر از روند فعالیت خدماتی کمیته بهداشت و سلامت با خبر شد.

سرهنگ پاسدارجواد بخشی پس از بازدید جداگانه از سوله های درمانگاهی برادران و خواهران بهداشت و درمان، گفت: کمیته بهداشت درمان سپاه کربلا با حداکثر توان وارد ماموریت شد و خالصانه در جهت خدمت به زائران مشغول است که جا دارد از همت خالصانه پرسنل برادر و خواهر در اردوگاه رهیان نور قدر دانی شود.

رئیس راهیان نور سپاه کربلا ادامه داد: با توجه به میزان بالای خدمات درمانی و بهداشتی کمیته سلامت و بهداشت درمان اردوگاه مازندران، شایسته است بهداری از لحاظ دارویی و جایگاه استقرار پرسنل هم ارتقاء یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: در صددهستیم تا ساختمانی در خور و شایسته سپاه کربلا در 3طبقه برای امورات اداری اردوگاه شهدای استان در خرمشهر ایجاد کنیم که پس از احداث، درمانگاه سپاه کربلا هم به آن مکان انتقال می یابد.

سرهنگ بخشی پس از دیدار با برادران کمیته درمان، از واحد درمانی خواهران نیز بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها