خبرهای داغ:
بنابر گزارش های واصله از گروه مستند ساز سپاه استان سمنان، خرمشهر این روزها میزبان توریست‌های خارجی شده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۸۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
جواد دوست محمدیان مسئول فرهنگی خادمان الشهدا در پادگان شهیدحسن شاطری خرمشهر در گفت‌و گو با خبرنگار اعزامی سپاه استان سمنان به منطقه عملیاتی جنوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: پادگان شهید حسن شاطری در طول سفر کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی شلمچه میزبان زائران خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این پادگان بیان کرد: برگزاری نماز جماعت صبح،زیارت عاشورا،دعا ها و مناجات روزانه،ورزش صبحگاهی و صبحانه همگانی و همچنین مراسم بدرقه و استقبال از مسافران از مهم ترین برنامه های پادگان شهید حسن شاطری است.

دوست محمدیان خاطر نشان کرد: زائران پس از بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های شلمچه برای استراحت به این پادگان می‌آیند و مسئولان فرهنگی و خادمان شهدا برای پذیرایی و توزیع محصولات فرهنگی در پادگان همواره حضور دارند.

وی توزیع فلش‌کارت،بروشور ،لوح های فشرده صوتی روایتگر مناطق عملیاتی و بن خرید کتاب 5 هزار تومانی در بین زائران را از دیگر برنامه های فرهنگی این پادگان عنوان کرد و گفت:بن های کتاب برای خرید از فروشگاه کتاب در اندیمشک است .

مسئول فرهنگی خادم الشهدا پادگان شهید شاطری در ادامه اظهارداشت:زائران می‌توانند برنامه های فرهنگی و گزارش فعالیت‌های این پادگان را در کانال تلگرام https://telegram.me/ghaemiyeehدنبال کنند.

وی همچنین از حضور زائران راهیان نور از کشورهای خارجی در مقر شهید حسن شاطری در خرمشهر خبرداد و گفت:از کشورهای چین،پاکستان،اندونزی و روسیه و فرانسه 160نفر زن دانشجوی مقیم ایران در این پادگان مهمان بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها