خبرهای داغ:
حاج سعید حدادیان در جمع خادم الشهدای سمنان؛

حضرت زهرا(س) دعوتنامه خادمان را امضا کرده است

ذاکر اهل بیت گفت: حضرت زهرا(س) دعوتنامه خادم الشهدای سرزمین های نور را امضا کرده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۸۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،سعید حدادیان در پادگان شهید شاطری خرمشهر و در جمع خادم الشهدا و زائران مناطق عملیاتی جنوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید شاطری،عرب،مشهد و مطهری اظهار داشت: به واسطه وجود دو شهید گرانقدر روحانی،حجت الاسلام غلامرضا قندهاری و شیخ رضا بسطامی که همه رزمندگان آن ها را به نام دایی غلام و دایی رضا می شناختند، فرهنگ ناب محمدی(ص) و همچنین قرائت ادعیه در میان رزمندگان رواج پیدا کرده بود.

این ذاکر اهل بیت با بیان خاطره ای از دایی رضا و دایی غلام افزود: این دو شهید والامقام همیشه و در همه حال شکرگذار خداوند بودند و پس از هر وعده غذایی دعا می کردند.

وی ادامه داد: تیپ قائم(عج) به برکت وجود همین شهدا و همچنین آیت الله شاهچراغی تیپ قوی بود که در بسیاری از عملیات ها خوش درخشید و قدرتمندی و ولایتمداری خود را به اثبات رساند.

ذاکر اهل بیت خاطرنشان کرد: خادم الشهدا بسیار جلوتر از شهدا هستند؛ چرا که جنگ را درک نکردند اما در راه شهدا قدم گذاشته اند و در حال ادامه این راه هستند؛ شهدا برای اسلام آمدند و امروز نیز هرکس وارد اردوی راهیان نور می شود به دعوت حضرت زهرا(س) می آید؛در دوران جنگ تحمیلی رمز یازهرا(س) آن عمیات را به پیروزی می رساند.

حدادیان افزود: مدافعان حرم امروز بسیار غریب هستند و دارای جایگاه بسیار رفیع نزد خداوند می باشند؛ چرا که داوطلبانه و غریبانه در راستای حفظ دین خود قدم برداشته اند و تا آخرین قطره خون خود در حال مبارزه با کفر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها