مدیرکل اوقاف سمنان:

ویژه برنامه آرامش بهاری در 41 بقعه سمنان اجرا می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با آغاز سال نو ویژه برنامه نوروزی آرامش بهاری در 41 بقعه استان سمنان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۸۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه برنامه آرامش بهاری برای ششمین سال در استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه از 28 اسفند ماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد و در طول اجرای این برنامه، در اماکن مجری طرح به زائرین و مسافرین نوروزی خدمات فرهنگی و رفاهی ارائه می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از غبار روبی همزمان بقاع متبرکه استان در روز 5 شنبه 27 اسفند ماه در سطح استان خبر داد و گفت: آئین غبار روبی و عطر افشانی بقاع متبرکه در سطح استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه عنوان کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز و همزمان با آغاز مسافرت های نوروزی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، میزبان مسافران و زائران باشیم.

واحدی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در طول ایام برگزاری ویژه برنامه آرامش بهاری حدود 500 نفر شامل کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه، هیات امنا و خدام در امامزادگان و بقاع متبرکه زمینه ارائه خدمات مطلوب به زائرین را فراهم خواهند نمود.

اعزام مبلغین، برپایی خیمه های معرفت، راه اندازی ایستگاه های مشاوره مذهبی و پاسخگویی به مسائل شرعی، دایر کردن ایستگاه های مشاوره وقف و برگزاری مراسم ویژه لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه و امامزادگان از برنامه های مهم طرح آرامش بهاری است که واحدی به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار