مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: جناحی شدن دانشگاه‌ها بحثی بود که خود دانشجویان هم با آن موافق نبودند ممکن است فردی با لوای خاصی به میان بیاید نکات خود را مطرح کند ولی این طور نیست ...
کد خبر: ۸۶۵۱۷۷۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ هادی پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بهترین و بدترین فضای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در سال 94 گفت: بهترین خاطره تشکیل و موافقت دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه بود.

وی تصریح کرد: بدترین خاطره هم لغو مناظره‌ها و جناحی شدن فضای دانشگاه با وجود یک تشکل وابسته به دولت که متاسفانه خاطره بدی برای ما به جا گذاشت و دانشگاه تربیت مدرس تا قبل از انتخابات جناحی نبود و برنامه‌هایی که برگزار می‌شد دو جناح حضور داشتند ولی متاسفانه ماههای منتهی به انتخابات شاهد مجوز دادن دانشگاه به یک تشکل خاص بود و تریبون افراد مختلف انتخاباتی شد.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به فضای کلی دانشگاه‌های کشور و خاطرات آنها اظهار داشت: جناحی شدن دانشگاه‌ها بحثی بود که خود دانشجویان هم با آن موافق نبودند ممکن است فردی با لوای خاصی به میان بیاید نکات خود را مطرح کند ولی این طور نیست که با توجه به سر و صداهایی که این تشکل دارد راه را برای دیگر تشکل ها محدود کند.

دانشجو
ارسال نظرات