مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان گفت: گروه جهادی مدافعان حرم مسجدسلیمان با همکاری گروه جهادی دانشگاه امیدیه، اردویی جهادی در روستای بازار تمبی از توابع مسجدسلیمان برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۷۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ مصطفی روزبهی مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان اظهار داشت: گروه جهادی مدافعان حرم مسجدسلیمان با همکاری گروه جهادی دانشگاه امیدیه، اردویی جهادی در روستای بازار تمبی از توابع مسجدسلیمان برگزار می‌کنند.

وی افزود: این اردوی جهادی با حضور ۱۵ نفر از بسیجیان بسیج دانشجویی مسجدسلیمان و ۱۰ نفر از بسیجیان بسیج دانشجویی شهرستان امیدیه با اهداف عمرانی در منطقه بازار تمبی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

روزبهی گفت: در این اردوی جهادی قرار است برای دو خانوار محروم و کم در آمد روستای بازار تمبی حمام و دستشویی احداث شود.

مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان ادامه داد: این بسیجیان فی سبیل الله وارد این عرصه شدند و هزینه خرید مصالح مورد نیاز نیز با همکاری خیرین شهرستان و کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر یک برنامه ده روزه را برای برگزاری این اردوی جهادی در نظر گرفته‌ایم که در صورت حمایت مسئولین و خیرین شهرستان جهت تامین مصالح می‌توانیم طرح‌های عمرانی بیشتری را در این روستای محروم اجرا کنیم.

مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان با بیان اینکه گروه جهادی مدافعان حرم مسجدسلیمان در سال آینده نیز اردوهای جهادی در مناطق محروم برگزار خواهد کرد گفت: از مسئولین و خیرین شهرستان و استان می‌خواهیم ما را در ادامه برگزاری این اردو‌ها حمایت کنند تا محرومیت زدایی در سطح روستا‌ها و مناطق محروم را گسترش دهیم.
ارسال نظرات