مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: رمز استمرار انقلاب اسلامی تفکر و عمل انقلابی است و مدیر غیر انقلابی با رفتار غیر انقلابی آینده نظام را با انحراف روبرو می سازد.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۷۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی خوزستان در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری دانشجو در اهواز، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی برای ادامه ی حیات طیبه ی خود نیاز به آدم انقلابی و فکر انقلابی و رفتار انقلابی و عمل انقلابی دارد.

وی، بقای انقلاب اسلامی را انقلابی عمل کردن دانست و بیان کرد: جمهوریت و اسلامیت و تکیه ی آن بر مردم، رمز اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است که امروزه آن را از سایر انقلاب های جهان متمایز می کند.

 
شهریاری در ادامه به مردمی اشاره کرد که انقلابی فکر، عمل و انتخاب می کنند و گفت: منتخبین و نهادهای مولود این انقلاب باید درس انقلابی بودن را از این مردم فرا گیرند و همواره انقلابی عمل کنند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان تاکید کرد: در طول تاریخ اسلام شاهد هستیم که هرگاه رفتار و کردار مردم به محاق رفته و دیپلمات گونه حرف زدند و فکر و عمل کردند، اسلام زمین خورده و ضربه دیده و به طور کلی اسلام خسران کشیده است.

وی با بیان اینکه ایستادن در جلوی عمل انقلابی، امیرالمومنین (ع) را خانه نشین کرد، اظهار کرد: مصالحه ی امام حسن مجتبی (ع) با حکومت جور معاویه و به مذبح بردن حسین بن علی (ع) نمونه های دیگر این ایستادن در جلوی عمل انقلابی است که تا به امروز شاهد خسران های زیادی از این موضوع هستیم.

شهریاری در بیان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حذف حکومت جور و دست نشانده ی انگلیس (پهلوی) خاطرنشان کرد: عمل و رفتار انقلابی که خود زائیده ی فکر انقلابی ست، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

این کارشناس ارشد روابط بین الملل به کنایه فهم ها و آن هایی که با یک اشاره دستورات امام حی و حاضر را می شنوند و فهم و اجرایی می کنند اشاره کرد و گفت: این افراد به خوبی می دانند که چرا رهبری معظم انقلاب که پیامبر گونه کشتی انقلاب را در این دریای پرتلاطم ناخدایی می کند و به سر منزل مقصود هدایت می نماید، این همه بر روی انقلابی بودن و انقلابی ماندن تاکید دارند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: بی تعارف باید گفت، آدم هایی که در دایره ی این تعریف از انقلاب قرار نمی گیرند، باید منتظر لعن و نفرین تاریخ باشند و شک نکنند که آیندگان با مطالعه ی تاریخ و رفتارهای بی بصیرت گونه و پوپولیستی، آنان را مورد استهزاء قرار می دهند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران و کارفرمایان بخواهند در انقلاب هضم و حل بشوند نیاز به انقلابی عمل کردن دارند، خطاب به مسئولین انقلابی افزود: اگر می خواهید تا ابد به عنوان شاخص و همراه با دشمنان این انقلاب باشید و این عریضه و هدایت های مقام عظمای ولایت را نادیده بگیرید و همانند اسلابشان غرق در دنیای زبون و خاردار خود باشید و دور ولی خدا را خلوت کنید ؛ این انقلاب و حرکت های انقلابی آن، همانطور که ما آن را ایجاد نکردیم بلکه گذشتگان ما با عمل انقلابی در آن شرایط دیکتاتوری پهلوی آن را آفریدند، پایان آن هم دست شما نیست.
 
شهریاری تاکید کرد: اما چه خوب است در این گذر زمان دور ولی خدا را خالی نکنیم، تا یک بار دیگر علی تنها نماند.
ارسال نظرات