مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید مصالح ساختمانی در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد
کد خبر: ۸۶۵۱۷۶۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

سرهنگ پاسدار علی‌اکبر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج  افزود:گروه‌های جهادی اعزامی به روستاهای استان با حمایت سازمان توسعه و تجهیز مدارس تا پایان فروردین 3 مدرسه 2 کلاسه را در روستاهای محروم ساخته و تحویل می‌دهند.

وی تصریح کرد: این گروه‌های جهادی که  از 26 اسفند کار خود را در روستاهای استان آغاز کرده‌اند کارساخت 5 خانه عالم، تعمیر 5 مسجدو حسینیه، ساخت 5 خانه محروم و  ساخت 2 مدرسه را با صرف 900 میلیون ریال برعهده گرفته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: این گروه‌ها با شعار می‌سازیم تا ساخته شویم در قالب 30گروه جهادی بومی و 7 گروه غیربومی به ترتیب شامل 2گروه از تهران، 2گروه از اصفهان، 1گروه از قم، یک گروه شیراز و 1گروه از کرج  در قالب 1119 نفر خواهر و برادر شیعه و سنی در 13 شهرستان استان فعالیت جهادی دارند.

وی بیان کرد: دراین میان 16 گروه از اهل سنت، 5 گروه از طلاب شیعه و سنی و 7 گروه جهادگر شیعه و سنی تلفیقی به‌طور مشترک حضور دارند.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان، توزیع رایگان دارو، ساخت 3 مدرسه، توزیع 50 1 قلم کالا در روستاهای محروم از دیگر اقدامات این گروههای جهادی در استان است

 

ارسال نظرات