مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: کمبود بودجه‌های فرهنگی در دانشگاه، عدم شکل گیری کرسی‌های آزاداندیشی و عدم ایجاد یک جلسه مشخص با تشکل‌ها از سوی دولت از جمله مشکلات ...
کد خبر: ۸۶۵۱۷۶۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ گل کرمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به بهترین و بدترین فضای سیاسی دانشگاه‌ها در سال 94 گفت: دیدار دانشجویان به رهبر معظم انقلاب بهترین خاطره در فضای دانشجویی سال 94 بود. ایشان در آن دیدار از محافظه کاری صحبت کردند و این قدر این نشست صمیمی بود که ایشان حتی بعد از افطار هم به این دیدار ادامه داد.

وی تصریح کرد: بدترین خاطره سال 94 شورای عالی انقلاب فرهنگی کمیته جداگانه ای برای انتخاب روسای دانشگاه ایجاد کرد و باعث انحصارگرایی دولت در فضای دانشگاه‌ها شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه در سالی که گذشت بودجه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها کاهش یافت اظهار داشت: دولت هیچ اصالتی برای کارهای فرهنگی قائل نیست آقاسالاری‌ها به شکل‌های دیگر در دانشگاه ها وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمبود بودجه‌های فرهنگی در دانشگاه، عدم شکل گیری کرسی‌های آزاداندیشی و عدم ایجاد یک جلسه مشخص با تشکل‌ها از سوی دولت از جمله مشکلات سالی که گذشت بود. روحانی می‌خواهد در دانشگاه‌ها تنها ارتباط مونولوگی برقرار کند.
ارسال نظرات