مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه افزایش واردات کالاها موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش بیکاری جوانان می‌شود، گفت: رئیس جمهور شفاف به ملت بگوید که ۱ میلیون و ۱۷۹ هزار شغل را در چه بخش هایی ایجاد کرده‌اند؟
کد خبر: ۸۶۵۱۷۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ علیرضا رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه سفرهای خارجی دولت بهترین فرصت را برای کشورهای بحران زده اتحادیه اروپا فراهم کرد تا با پیش فروش محصولاتشان به ایران دوباره کارخانه هایشان فعال شود و از رکود خارج شوند، گفت: رکود سنگینی که در حال حاضر در ایران شاهدش هستیم نتیجه اغراق‌های آقای رئیس جمهور درباره فتح الفتوح برجام است.

وی با بیان اینکه افزایش واردات کالاها موجب تعطیلی کارخانجات و افزایش بیکاری جوانان می‌شود، افزود: رئیس جمهور شفاف به ملت بگوید که ۱ میلیون و ۱۷۹ هزار شغل را در چه بخش هایی ایجاد کرده اند؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه آیا وقت آن نرسیده که دولت با صداقت با مردم صحبت کند و شکست برنامه‌های اقتصادی نداشته‌اش را قبول کند؟ تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکیید کردند اما دولت کوچکترین عزمی برای عملیاتی کردن آن از خودش نشان نداد.

رحمانی گفت: اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای است که در طولانی مدت کشور را از تحریم و سایر توطئه های دشمنان حفظ می کند و اشتغال خوبی هم به همراه دارد، اما گویا دولت برای پیروزی در انتخابات96 به بهبود مقطعی وضعیت اقتصادی مردم نیاز دارد برای همین است که اقتصاد مقاومتی را اجرا نمیکند.

ارسال نظرات