اعزام جهادگران بسیج دانشجویی به مناطق محروم دزفول

مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با اعلام این خبر گفت:اردوی های جهادی دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های جندی شاپور و پیام نور دزفول در هفته چهارم اسفند ماه برنامه ریزی و در مناطق محروم توابع دزفول برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۶۵۱۷۶۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با اعلام این خبر گفت:اردوی های جهادی دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های جندی شاپور و پیام نور دزفول در هفته چهارم اسفند ماه برنامه ریزی و در مناطق محروم توابع دزفول برگزار می گردد .

حسن خسروی افزود در این مرحله از اردوی های جهادی با ظرفیت ۴۰ نفر در دو روستای محروم توابع دزفول (روستای میدان ماهور برنجی و روستای کارنج) برگزار می گردد و دانشجویان جهادگر طی مدت ۷ روز پروژه هایی از قبیل "تکمیل ساخت یک خانه برای خانواده ای فقیر و بی سرپناه در روستای کارنج ” و "تکمیل نمودن یک مسجد در روستای میدان ماهور برنجی” را آغاز نمودند.

وی گفت که دانشجویان بسیجی دزفول در این اردو علاوه بر پروژه های عمرانی اقدام به برگزاری برنامه ها و کلاس های فرهنگی(احکام، عقاید، نماز، وضو، حفظ قرآن و…) و برگزاری مراسمات ایام فاطمیه برای رده های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان نمودند.

برگزاری انواع مسابقات مختلف همراه با جوایز نفیس و پخش فیلم ویژه کودکان نوجوانان و بزرگسالان از دیگر برنامه های فرهنگی و تفریحی در این اردو بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار