حمید رضا پورنوروز
جمال شاکرمی: قرارگاه لشکر امیرالمومنین(ع)، ناحیه دهلران، اردوگاه سیدالشهدا در ایلام آمادگی کامل برای استقبال و اسکان زائرین راهیان نور در اقسام نقاط کشور را دارند.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۰۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: تا کنون در حوزه راهیان نور استان اقدامات تاثیر گذاری صورت گرفته است و تا کنون جمعیت قابل توجهی از اقشار مختلف جامعه به مناطق نور اعزام شدند.

وی ادامه داد: بالغ بر 10614 نفر دانش آموز استان ایلام در قالب اردو های دو روزه به مناطق یادمانی جنوب استان و فتح المبین اعزام شدند که این اعزام ها در قالب تفاهم نامه بین اداره آموزش و پروش و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی عنوان کرد: حوزه های بسیج دانش آموزی سپاه استان ایلام بعنوان مجری برنامه های عظیم و تاثیر گذار راهیان نور شرکت داشتند و برای شناخت دانش آموزان با مفاهیم دفاع مقدس و ارزش های آن دوران طلایی صورت گرفت است.

معاون هماهنگ کننده تصریح کرد: علی رغم محدویت های بودجه و اعتبارات همه مسئولین مربوطه، فرماندهان، و حوزه های دانش آموزی در سطح شهرستان های ایلام پای کار آمدند.

جمال شاکرمی افزود: در حوزه بسیج دانشجویی قرارگاهی با نام علم الهدی فعال شده است که مسئولیت این قرارگاه بر عهده دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام است.

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: روز گذشته اردوی یکروزه با حضور روئسای دانشگاه ها و مسئولین فرهنگی و نهاد های رهبری دانشگاه های ایلام با هدف تجلیل از امور دانشجویی به منطقه عملیاتی قلاویزان اعزام شدند.

شاکرمی ادامه داد: تا کنون با همکاری دانشگاه های ایلام 2000 نفر دانشجو به مناطق عملیاتی قلاویزان، شرهانی، فتح المبین و ... اعزام شدند.

وی، بیان داشت: امروز اولین کاروان راهیان نور بسیج محلات از تمامی شهرستان های ایلام با استعداد بیش از 1000 نفر از هم وطنان در سنین مختلف به سمت جنوب استان ایلام اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام تاکید کرد: بالغ بر 25000 نفر از اقشار مختلف به مناطق عملیاتی اعزام شدند که 50 در صد این کاروان ها متشکل از نوجوانان بسیج دانش آموزی استان ایلام بودند.

جمال شاکرمی اذعان کرد: قرارگاه لشکر امیرالمومنین(ع)، ناحیه دهلران، اردوگاه سیدالشهدا در ایلام آمادگی کامل برای استقبال و اسکان زائرین راهیان نور در اقسام نقاط کشور را دارند.

وی افزود: فرماندهان و مسئولین اردویی شهرستان ها ایلام موظف هستند که کاروان های راهیان نور مراجع کننده به سپاه استان ایلام را اسکان دهند.

سرهنگ جمال شاکرمی در آخر با اشاره به اینکه صدا وسیما واحد ایلام به صورت سیار در مناطق عملیاتی مستقر شدند و این رویداد عظیم را به تصویر خواهند کشید بیان کرد: تمام خدمات بهداشتی، فرهنگی و رفاهی برای بازدید کنندگان از مناطق نور در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات