"برای آمدن به شلمچه روزشماری می‌کنم"

انسان به وسعت ظرفیت خود از معنویت سفر راهیان نور برداشت می‌کند

یکی از خادمین‌الشهدا در مناطق عملیاتی جنوب گفت: راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی مانند دریایی می‌ماند که انسان به وسعت ظرفیت خود از آن برداشت می‌کند این بسته به خودمان دارد که چه میزان برداشت کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۹۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

یکی از خادمین‌الشهدا در مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در پاسخ به درخواست خبرنگار بسیج برای معرفی خود با اشاره به یک جمله از شهید آوینی اظهار داشت: گمنامی برای شهرت پرست‌ها دردآور است، اگر نه همه اجرها در گمنامی است و من نیز تنها می‌گویم که 24 سال سن دارم چراکه معتقدم گمنام بودن ارزش بیشتری دارد.

وی افزود: سال اولی است که توفیق حضور به عنوان خادمین‌الشهدا را پیدا کرده‌ام و در حال حاضر 10 روزی می‌شود که توفیق و سعادت خدمت نصیبم شده، معتقدم کسانی که به راهیان نور می‌آیند نه رزق است نه قسمت که تنها دعوت شهداست.

این خادم الشهدای جوان تصریح کرد: همه به شهدا عشق می‌آورزند زمانی که نامی از شهید ذکر می‌شود هر فردی از هر طیفی با هر نوع نگرش یا از هر حزبی نسبت به شهدا تکریم می‌گذارند و اگر می‌گویند خادمین‌الشهدا چه چیز بالاتر ای اینکه بالاتر از ان چیزی که دوست داری خدمت می‌کنی از این‌رو هرکسی وارد منطقه می‌شود دوست دارد که خادم الشهدا باشد.

وی افزود: امسال شهدا ما را طلبیدند شاید چنین فرصتی دیگر هرگز حاصل نشود، امیدوارم این دعوت برای همه باشد، تاکنون چند بار در این سفر معنوی حضور داشته‌ام اما این بار به عنوان خادم‌الشهدا فعالیت می‌کنم.

یکی از خادمین‌الشهدا در مناطق عملیاتی جنوب تصریح کرد: راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی مانند دریایی می‌ماند که انسان به وسعت ظرفیت خود از آن برداشت می‌کند این بسته به خودمان دارد که چه میزان برداشت کنیم، حس امسال من بهتر از سال‌های گذشته بود.

وی افزود: همه جای مناطق عملیاتی دیدنی است ولی نمی‌شود از تاثیر خاص شلمچه گذشت، شلمچه دل زائر را با خود می‌برد و هر بار که سفر به پایان می‌رسد برای آمدن به شلمچه روزشماری می‌کنم.

وی در ادامه گفت: زیباترین صحنه‌ای که دیدم حضور یک مادر شهید گمنام در یادمان فتح‌المبین بود که به دنبال فرزندش در منطقه می‌گشت و همه را با حال و هوای خود تحت تاثیر قرار می‌داد.

یکی از خادمین‌الشهدا در مناطق عملیاتی جنوب در پایاین افزود: توصیه می‌کنم که جوانان در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند و از فضای معنوی این سفر بهره‌مند شوند بی‌شک می‌توانند زندگی خود را بیمه کنند، شهدا زنده هستند و حرکت در مسیرشان سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار