خبرهای داغ:
مدیر زیارتگاه عملیات والفجر8 با اشاره به افزایش حضور زائران در مناطق عملیاتی گفت: حضور زائران ایرانی و غیرایرانی در کربلای ایران خیره کننده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۸۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

مرتضی شیروی مدیر زیارتگاه عملیاتی والفجر8 در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج سمنان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: زیارتگاه والفجر 8 مزار هشت کبوتر خونین بال است.

وی ادامه داد: در این مکان مفدس همه روزه شاهد بازدید افراد ایرانی و حتی غیرایرانی و غیرمسلمان هستیم؛بنابراین قدرت جذب این مناطق نشان دهنده پاکی خون شهدا است؛شهدایی که قفل و زنجیر وابستگی به دنیای فانی را شکستند و با خون خود زیبایی و تبلور مناطق جنگی را به وجود آوردند.

مدیر زیارتگاه عملیات والفجر8 خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را کف دست قرار دادند و با اطاعت از ولی فقیه زمان خود به عنوان سربازان ولایت انجام وظیفه کردند و همانند شیر، دل به دریا زدند.

شیروی تصریح کرد: بسیاری از پیکرهای پاک شهدا در خلیج فارس قرار دارد؛ همین شهدا امروز به اروند قداست و زیبایی بخشیده اند؛مزارشهدا دارالشفای عارفان است و مردم را به خود جذب می کند؛ مردم با حضور خود در این مناطق مقدس با شهدا تجدید پیمان می کنند.

وی خطاب به مستکبران جهانی تصریح کرد: ما همگی رهروان شهدا و سربازان ولایت هستیم و ملت ایران در هیچ شرایطی ولی امرمسلمین را تنها نمی گذارند.

مدیر زیارتگاه عملیات والفجر 8 افزود: همان گونه که در مقابل تمامی عملیات ها با توکل و ایمان پیروز شدیم در جنگ نرم امروز نیز به پیروزی می رسیم و دشمنان را ناکام می گذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها