خبرهای داغ:
مسئول شباب سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: صبح امروز مراسم تجلیل از رده های برتر شباب حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۵۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
محسن شعبانی مسئول شباب سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین گفت: صبح امروز با حضور فرمانده و مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و مسئول شباب سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مراسم تجلیل از رده های برتر شباب حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: این مراسم به پاس قدردانی مسئولین شباب که در سال 94 زحمات زیادی کشیده بودند برگزار شده که الحمدالله همه مسئولین شباب مأموریت شان را به خوبی انجام داده بودند.
شعبانی یادآور شد: شباب ناحیه امام سجاد(ع) به عنوان برترین رده در سطح سپاه استان قزوین معرفی شد و این در حالی است که شباب حوزه و پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان نیز از این ناحیه برگزیده است و به عنوان شباب نمونه در جشنواره برترین های شباب ستاد کل معرفی شده اند.
 مسئول شباب سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با تشریح برترین های شباب این ناحیه عنوان کرد: نه رده برتر داشته ایم که به رسم تقدیر، یک لوح تقدیر و هدیه نقدی به انها اهداء شد که در این میان به ترتیب مسئولین شباب حوزه مقاومت بسیج ابوذر، پایگاه امام سجاد(ع) محمود آباد نمونه و حوزه نه دی کوهین مقام های اول تا سوم کسب کردند.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها