خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: باید از ابزار و موقعیت فضای مجازی برای تقویت ایمان مسلمانان استفاده کنیم و تاثیرگذاری را به خارج از کشور نشر دهیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۴۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی صبح امروز در مراسم تجلیل از مسئولین برتر شباب این ناحیه با تقدیر از فعالان عرصه فضای مجازی اظهارداشت: هدف جنگ نرم جوانان و خانواده هاي آن ها است و امروزه نرم افزارهاي رايگاني همچون تلگرام كه در فضاهاي مجازي در اختيار كاربران گذاشته مي شود بدون حساب و كتاب نيست و بايد مراقب بود.
وی افزود: فضای فجازی بسیار مهم است و باید در این فضا فعالیت های گسترده ای در زمینه سپاه و بسیج انجام گیرد و مسئولین شباب سعی کنند فعالیت های سپاه و بسیج را در فضای مجازی انعکاس دهند.
والدی تأکیدکرد: امروز گستره عملیات؛ دیگر خاکریزها و جنگ سخت نیست بلکه عرصه فضای مجازی است که باید با گسترش و نشر احادیث ائمه (ع) برجهانیان تاثیربگذاریم و باید از ابزار و موقعیت فضای مجازی برای تقویت ایمان مسلمانان استفاده کنیم و تاثیرگذاری را به خارج از کشور نشر دهیم زیرا جوانان جهان تشنه موازین اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بيان اينكه بيشتر آسيب هاي اجتماعي ناشي از ناآگاهي افراد جامعه است، از فعالان در عرصه فضای مجازی خواست که  آسيب زدايي و بصيرت افزايي در جامعه را در اولویت کارهایشان قرار دهند.
این مسئول با اشاره به دغدغه هاي رهبر فرزانه انقلاب در بحث نفوذ و هجمه فرهنگي دشمنان، عنوان کرد: امروز ماموريت اصلي مردم، مسئولین و بسيجيان، بحث هاي فرهنگي و مقابله با جنگ نرم دشمن است.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها