خبرهای داغ:

استقرار کمیته اطلاع رسانی راهیان نور سپاه شهداء در جنوب کشور

اکیپ کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور آذربایجان غربی در اهواز استقرار و اقدام به تولید خبر و مستند تلویزیونی از ویژه برنامه های راهیان نور می نماید.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۱۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قریب زاده معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت گو با خبرگزاری بسیج گفت: این اکیپ که متشکل از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی است از آغاز حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب تا پایان دوره اردوها نسبت به تهیه خبر و عکس خبری از مناطق مورد بازدید اقدام می کند.

وی اظهار کرد: این اکیپ شامل سه گروه عکاسان، فیلمبرداران و خبرنگاران است که تمامی فعالیت های کاروانها را در طول مدت استقرار در جنوب کشور پوشش خواهند داد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: بیش از 10 نفر در قالب این اکیپها همکاری می کنند که علاوه بر این تعداد یک خبرنگار نیز در هر کاروان برای ثبت وقایع حضور دارد.

پیش بینی می شود بیش از هشت هزار نفر زائر از آذربایجان غربی در قالب اکیپ های خانواده، دانشجویی و کاروان های خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر و اندیمشک بازدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار