خبرهای داغ:

دانشجویان خواهر آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

مسوول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 750 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های استان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۱۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسنعلی چراغی افزود: اعزام دانشجویان استان تا 25 اسفند ادامه دارد و از 25 تا 13 فروردین اعزام اقشار بسیج به مناطق عملیاتی جنوب انجام می شود.

مسوول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: اعزام دانشجویان در قالب 40 دستگاه اتوبوس و اعزام اقشار در قالب 150 دستگاه اتوبوس انجام می شود.

وی بیان کرد: هر کاروان پنج روز در سفر خواهد بود که این کاروان ها سه روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور اقامت کرده و دو روز نیز در راه خواهند بود.

چراغی گفت: در روز ملی راهیان نور نیز برنامه های ویژه ای در جنوب کشور و در اردوگاه ها برای اقشار مردم برگزار شد.

وی اظهار کرد: شرکت زائران در رزمایش رزمی و بصیرتی و برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین های نور از جمله برنامه های اجرایی در شبهای اقامت در مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

چراغی افزود: در این جشنواره از برترین های استان در سالهای قبل که بهترین فیلم، شعر، عکس و دلنوشته را درباره راهیان نور نوشته اند، تجلیل می شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زائران از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، خرمشهر، آبادان، چزابه و سایر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

آذربایجان غربی همچنین جزو استانهای مقصد برای کاروانهای راهیان نور شمال غرب کشور است و وجود مناطق عملیاتی مختلف در دوران دفاع مقدس باعث شده تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استانهای همجوار از مناطق عملیاتی این استان بازدید کنند.

ارسال نظرات