خبرهای داغ:
خلبان هوا نیروی جمهوری اسلامی گفت: معجزات رمز عملیاتهای دوران دفاع مقدس که مزین به نام ائمه اطهار بود، شگفت انگیز و پیروزی بخش بود.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۰۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
علی اصغر غلامپور گلشنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: رمز عملیات والفجر8 یافاطمة الزهرا بود و همین رمز عامل مهم پیروزی ما بود.

وی خاطرنشان کرد: عراق قصد عبور از اروند و تصاحب آبادان توسط پنج کشور آمریکا، شوروی، فرانسه، انگلیس و آلمان داشت؛ اما غواصان از خود گذشته کشورمان از رود وحشی اروندرود که جزر و مدی شدید و آبی بسیار سرد گذشتند و مانع این فکر پلید دشمنان شدند.

وی ادامه داد: یک ساعت قبل از عملیات والفجر 8، طوفان شدیدی برپا شد که برخی می خواستند این عملیات را لغو کنند؛ اما رزمندگان با دو سلاح ایمان و توکل در مقابل سلاح های جنگی آن ها پیش رفتند و به پیروزی رسیدند.

گلشنی در این گفت و گو یادی از همرزمان خود در دوران دفاع مقدس کرد که اتفاقا یکی از آنان از دیار استان ما سمنان یعنی گرمسار بود و افزود: با شهید نصرالله تفضلی از دیار گرمسار همرزم بودیم؛ ایشان فردی جسور و با شخصیت بود و در تمامی عملیات داوطلبانه شرکت میکرد و سرانجام نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها