مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص)تهران بزرگ گفت: راهیان نور در حال حاضر به عنوان یک فرهنگ ماندگار زیارتی ، معنوی و حتی سیاحتی با آموزه های اسلامی و جهادی است.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۸۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ ، راهیان نور را تداوم روح خودباوری در جوانان دانست و گفت : راهیان نور آشنایی نسل نو با داشته های دفاع مقدس از جمله ایثارگری و ایمان و اعتقاد والای رزمندگان اسلام است که تداوم آن موجب تقویت روح خودباوری و ایستادگی در مقابل ظلم و جور مستبدان است.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به وظیفه ی خطیر راویان راهیان نور اظهار داشت : روایت گری راهیان نور توسط افراد خبره و کارآمد در این دوره ضروری است و باید افراد جوان ضمن مطالعه ی کامل آثار دفاع مقدس به خصوص خاطرات رزمندگان و دیدن تصاویری مانند روایت شهید آوینی در روایت فتح؛ با پیشکسوتان دفاع مقدس نیز گفت و گو داشته باشند و خاطرات آن ها را از زبان خودشان بشنوند چون هرگونه تحریف در بیان خاطرات جنگ می تواند خسارت جبران ناپذیری را وارد کند پیشکسوتان جهاد و شهادت هم نباید خاموش بنشینند و بگذارند افراد مغرض هرگونه که دلشان می خواهد جبهه و جهاد هشت ساله را تفسیر کنند.

وی افزود: بهترین الگوی روایت گری دو قهرمان بزرگ کربلا یعنی امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) می باشند که با سیر در حرکت این بزرگواران وظیفه ی سخت همه ی بازماندگان جهاد را مشخص و یادآوری می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: راهیان نور در حال حاضر به عنوان یک فرهنگ ماندگار زیارتی ، معنوی و حتی سیاحتی با آموزه های اسلامی و جهادی است. که هر ایرانی باید حداقل یک بار به این سفر معنوی برود.سفری که مبدع آن در تاریخ معاصر رهبر آگاه و شجاع انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای است و خود بارها برای زیارت محل حضور شهیدان دفاع مقدس به این سرزمین سفر کرده است.

ارسال نظرات