به همت پایگاه محمدرسول الله(ص)؛

برنامه شبی با شهدا در روستای قلعه نو خرقان شاهرود برگزار شد

برنامه شبی با شهدا با حضور امام جمعه شاهرود در روستای قلعه نو خرقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۸۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه محمدرسول الله(ص) حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا برنامه محفلی شبی با شهدا که ماهانه به یاد شهدای آن ماه برگزار می شود با حضور امام جمعه شاهرود در محل پایگاه بسیج روستای قلعه نو خرقان برگزار شد.

در این محفل شهدایی یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدای این ماه به خصوص شهدای عملیات بدر و خیبر پرداختند و یاد این شهدا را گرامی داشتند.

حجت السلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شاهرود در این محفل شهدایی با اشاره به اهمیت فرهنگ شهید و شهادت و اهمیت این جلسات و مباحث اظهار کرد: برگزاری این محافل در عصر امروز که اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت باید تبیین و تثبیت شود لازم و ضروری است.

وی افزود: بیان خاطرات شهدا از زبان شاهدان عینی برای نسل امروز ما می تواند سبب شود تا فاصله ها کم شود و این فرهنگ از راه صحیحش منتقل شود و باید تلاش شود این برنامه ماهانه با حضور نسل جوان و نوجوان بیشتر و بیشتر شود.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز دشمن جنگ نرم و مبارزه با اسلام ناب و فرهنگ مقاومت را هدف قرار داده بیان کرد: باید در مقابل این هجمه دشمن به مقابله برخاست و با برنامه ریزی هوشمند و با بصیرت و تبعیت از ولایت در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

این مراسم به یاد شهدای اسفندماه پایگاه محمدرسول الله(ص) قلعه نو خرقان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار