خبرهای داغ:
جشن سبزه‌ها توسط کودکان و نونهالان مهد قرآنی «هستی» حوزه حضرت زینب کبری(س) در شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۷۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، به مناسبت فرارسیدن سال نو خورشیدی و نوروز باستانی، نونهالان مهد قرآنی هستی با همکاری و نظارت مربیان خود سفره هفت سین نمادینی برای فرا رسیدن سال نو تهیه کردند.

مدیر مهد قرآنی «هستی» حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند دراین مراسم جشن و شادمانی که تعدادی از اولیا کودکان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: این مهدکودک در سال 92 زیر نظر حوزه زینب کبری(س) راه اندازی شد و در سال جاری بیش از 25 نفر نوآموز پذیرش کرده است .

خاطره روستایی گفت: مبنای تمام فعالیت‌ها در مهد قرآنی «هستی» بر محور برنامه‌های قرآنی است چراکه این کار باعث می‌شود در آینده شاهد دانش‌آموزانی با تربیت قرآنی و دینی باشیم.

وی افزود: هرساله در آغاز سال نو جشن‌های باشکوهی در محل مهد قرآنی برگزار می شود که مورد استقبال اولیاء نیز قرار گرفته است.

مدیر مهد قرآنی «هستی» حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند با بیان اینکه سنت‌ها باید از کودکی به فرزندان آموزش داده شود، ابراز داشت: ما در این مهدکودک سعی داریم با برگزاری مراسم های مذهبی و آئین های سنتی کودکان را در سنین پایین با این مراسم ها آشنا کرده تا این سنت ها در ذهن آنها ماندگار شود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات