مراسم استغاثه و نماز برای ظهور امام عصر(عج) در جمعه آخر سال 94 در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۷۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
فرمانده حوزه بسیج کارگری حوزه الغدیر و مجری این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این بلرنامه در اکثر شهرهای بزرگ کشور اظهار کرد: برنامه استغاثه و نماز برای ظهور امام عصر(عج) در اکثر شهرهای بزرگ برگزار می شود که امسال برای اولین بار در شاهرود نیز برگزار خواهد شد.

حسن لطفی افزود: این برنامه در روز جمعه 28 اسفندماه از ساعت 8:30 با تجمع و پیاده روی در چهار راه مدرسه قلعه به سمت حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود آغاز می شود و در حرم شهدای گمنام نماز استغاثه با حضور امت حزب الله برگزار و برنامه مداحی و سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از این مراسم شرکت کنندگان برای حضور در میعادگاه نماز جمعه به سمت حسینیه اعظم مدرسه قلعه رهسپار خواهند شد.

لطفی با بیان این اینکه برنامه با همکاری امام جمعه شاهرود و هیئت عاشقان مهدی(عج) برگزار می شود عنوان کرد: در تلاش هستیم این برنامه که برای اولین بار اجرا خواهد شد بتواند موجبات شادی دل امام عصر(عج) و متوجه شدن دلهای آماده برای تعجیل ظهور امام عصر(عج) را فراهم نماید و سال جدید با نور امام عصر(عج) و آمادگی برای سربازی آن امام همام فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها