خبرهای داغ:
آئین تجلیل از 622 شهید دانش آموز، 124 شهید فرهنگی، کارکنان و دانش آموزان مدارس شاهد و ایثارگران استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۷۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین تجلیل از 746 شهید فرهنگی و دانش آموز استان سمنان اظهار داشت: :زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با اشاره به نقش منحصر بفرد آموزش و پرورش در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان کشور سبب تثبیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: امسال به مناسبت روز شهید آیین تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز، کارکنان، مدیران و دانش آموزان شاهد و ایثارگر برگزار شد که این برنامه در سالیان بعد ادامه خواهد داشت.

محمدرضا جهان با اشاره به تأثیرگذاری این همایش وجلسات درجهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: برگزاری چنین آیین هایی نقش اثرگذاری در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین دانش آموزان و معلمان و سایر افراد جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای دشمنان زیادی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه خون پاک شهدا جاودانه شد و شهدا نماد پایداری در جهان اسلام هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها