خبرهای داغ:
استاندار همدان با بیان اینکه حق همدان است که مقصد اصلی گردشگری باشد، گفت: شهرداران باید میزبانی خوبی از گردشگران داشته باشند و از طرفی سلامت همکاران خود را زیر نظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۷۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در همایش شهرداران استان همدان با بیان اینکه شهرداران وظایف مهمی بر عهده دارند، اظهار داشت: امسال به لحاظ بودجه سال سختی داشتیم.

وی با بیان اینکه تا پیش از برجام نمی توانستیم پول کشور را هزینه کنیم، گفت: ۲۷۰ میلیارد تومان از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان همدان هزینه شد.

استاندار همدان به فرجام رسیدن برجام اشاره کرد و گفت: در حال حاضر موضوع اقتصاد مقاومتی مطرح است و باید زمینه های داخلی آنچنان محکم شود که کسی نتواند به آن تکان وارد کند.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ سال توفیقات و سرمایه گذاری است، اظهار داشت: برای رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد نیاز به سرمایه گذاری در بخش خصوصی است که در این راستا عملکرد و شیوه و منش شهرداران در جذب سرمایه گذاران تاثیر گذار است.

نیکبخت در ادامه با اشاره به اینکه امسال امور ساختمانی در کشور راکد شد و این درحالی بود که۲۷۰ شغل در دل کار ساختمانی قرار داشت، گفت: رونق مورد انتظار در گرو جذب سرمایه گذار است.

وی خطاب به شهرداران بیان داشت: سرمایه گذار را یک بار مصرف نکنید و آن را طوری جذب کنید که به کار بیشتر در همدان تمایل داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه سال نو و حضورگردشگران در استان همدان را پیش رو داریم، خطاب به شهردار ها افزود: سعی کنید میزبان خوبی برای گردشگران باشید تا مسافران باز هم همدان را انتخاب کنند .

وی با بیان اینکه حق همدان است که مقصد اصلی گردشگری باشد، اظهار داشت: شهرداران باید میزبانی خوبی از گردشگران داشته باشند و از طرفی سلامت همکاران خود را زیر نظر داشته باشند.

نیکبخت با تاکید براینکه باید نظارت بر عملکرد شهرداران و کارکنان این مجموعه بیشتر شود، گفت: سال 95 می‌تواند بهترین سال برای جهش در سرمایه گذاری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لالجین به عنوان شهر جهانی سفال کاندیدا شده است و شهرداران می توانند این جایگاه‌ها را بیشتر کرده و آن را حفظ کنند.

استاندار همدان عنوان کرد: شهرداری همدان و ملایر در زمینه جذب سرمایه گذار خوب عمل کرده اند و امروز پروژه بخاری خورشیدی با سرمايه گذاری بخش خصوصی و خارجی در رزن افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات