سرزمین نور-8

اعزام کاروانهای راهیان نور با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار گری است

کاروانهای راهیان نور با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار گری و مقاومت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۵۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم ضمن تبریک سال نو گفت: انقلاب اسلامي ايران با رشادت‌هاي شهيدان و رزمندگان و دلاورمردان ايران زمين سرود آزادي و آزادگي را سرداد و پرچم ايمان و اسلام را برافراشته ساخت.

جهانبخشی افزود: کاروانهای راهیان نور طارم در قالب 3 اتوبوس و با استعداد 150 نفر بمدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد، که از این تعداد 2 اتوبوس برادران و یک اتوبوس را خواهران تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: اولین گروه از زائرین سرزمین های نور برادران در 29 اسفند سال 94 در قالب 2 اتوبوس بسوی مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد و در دومین مرحله نیز 50 نفر از بسیجیان خواهر در قالب 1 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: خرمشهر، آبادان، شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلائیه و اروندکنار مناطقی هستند که بازدید خواهند کرد.

جهانبخشی همچنین از برگزاری برنامه های جانبی در طول حضور کاروانها در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: برگزاری شرکت در رزمایش، یادواره شهدا، ادعیه و زیارات، از مهمترین برنامه های فرهنگی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به اهداف اعزام کاروانهای راهیان نور اظهار داشت: آشنایی جوانان با تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس، آشنایی با رشادتهای شهدا، اسرا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مقابله با جنگ نرم دشمن از مهمترین اهداف اعزام کاروانهای راهیان نور می باشد.

ارسال نظرات