فرمانده سپاه ناحیه شازند در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج؛
فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: ۲۵۰ نفر از خواهران شازندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۹۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

سرهنگ پاسدار علی رسولی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ضمن اعلام اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شازند اظهار داشت: ۲۵۰ نفر از خواهران این شهرستان در قالب ۵ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان دومین کاروان راهیان نور عمومی شهرستان بود که در سفر 4 روزه از مناطق عملیاتی جنوب از جمله فکه، چزابه، دهلاویه، طلائیه، اروندکنار، شلمچه، پادگان شهید محمودوند، معراج الشهدا اهواز، زیارت حضرت دانیال در شوش و یادمان فتح‌المبین بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: زائران بایستی بدانند که این یک سفر معنوی است و خاکی که قرار است در آن پا نهند یک خاک مقدس است چراکه روزی قدمگاه شهدای بسیاری بوده که در دراه دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را نثار کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار رسولی با اشاره به اهداف راهیان نور گفت: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات مقام‌معظم رهبری است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آن‌ها روشن می‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: اردوهای راهیان نور تجلی حضور رشادت و شهادت است که در راستای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: سومین کاروان راهیان نور عمومی در تاریخ ۸ فروردین ماه با حضور ۱۰۰ نفر و در قالب ۲ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که همراه هر دستگاه اتوبوس راوی و روحانی اعزام می‌شود تا تاثرگذاری این سفر معنوی را بیشتر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات