پیکر نورانی دو شهید مدافع حرم با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه ی استان زنجان تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، پیکرهای پاک شهیدان داود مرادخانی و رحمان بهرامی از شهدای مدافع حرم صبح 26 اسفند از مقابل مسجد جامع شهر زنجان با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه ی استان زنجان تشییع شد.

گفتنی است ، پیکر این دو شهید پس از اقامه نماز به امامت آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، بر دوش و دستان مردم شهیدپرور زنجان به سمت گلزار شهدای پایین تشییع شد.

پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) در قطعه مدافعان حرم مزار شهدای پایین زنجان آرام گرفت.

پیکر مطهر شهید رحمان بهرامی بعد از تشییع در زنجان به شهرستان خرمدره منتقل شد تا در زادگاهش آرام گیرد.

شهید مرادخانی 46 ساله، از تخریپچی های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان و شهید بهرامی، 47ساله، از نیروهای بازنشسته سپاه شهرستان خرمدره بود که در قالب نیروهای مستشاری در سوریه حضور داشتند.

شهیدان داود مرادخانی و رحمان بهرامی نخستین شهدای مدافع حرم استان زنجان هستند.

در این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان زنجان حضور داشتند.

لازو به ذکر است، مراسم شام غریبان این شهیدان شامگاه امروز(چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان زنجان نیز فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

ارسال نظرات