در مجمع استانی بسیج ورزشکاران کردستان عنون شد؛
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کردستان گفت: در 7 موضوع توسعه ورزش همگانی،بانوان، علمی ورزشی و ورزش جانبازان و معلولین فعالیت خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۵۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مجمع استانی بسیج ورزشکاران کردستان با حضور اعضاء ، معاون فرهنگی و امور جوانان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و اعضاء در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.


اصغر گومه ای رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان در این مجمع اظهار داشت، شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی، کمک و حمایت از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‏یافته عموم ورزشکاران استان در عرصه‌های مأموریتی بسیج، غنا‌بخشی برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان از جمله مهم‌ترین وظایف و اختیارات مجمع استانی بسیج ورزشکاران است.


وی دیگر وظایف و اختیارات بسیج ورزشکاران را بررسی راهکارهای ارتقای شأن و منزلت اجتماعی ورزشکاران بسیجی در استان، بررسی راهکارهای توانمند‌سازی ورزشکاران بسیجی با استفاده از ایده‌های خلاق و صاحب‌نظر، تعمیق و افزایش معرفت دینی و بصیرت سیاسی ورزشکاران استان اعلام کرد.


گومه ای در ادامه به برگزاری برنامه های متنوع و خوبی در سال 94 اشاره کرد و گفت، امسال سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور صاحب نظران و متخصصین شورای عالی قشر ورزشکاران را به عنوان اتاق فکر ورزش کردستان برگزار کرد.


اصغر گومه ای بیان داشت، برگزاری کارگاه های مختلف ورزش، گروه های صالحین ، همایش های گوناگون نهضت روشنگری ، یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان های تابعه، دیدار از پیشکسوتان و خانواده های شهدای ورزشکار ، اعزام اردوی های راهیان نور، حضور 40 نفر از پیشکسوتان ، مدیران، ورزشکاران به اولین کنگره یادواره شهدای ورزشی و شناسایی و جمع آوری آثار 46 شهدای ورزشکار کردستان از مهمترین فعالیت های سازمان بسیج ورزشکاران بود که در سال جاری برگزار شد.


رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان افزود، رصد و بررسی تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ورزشکاران در استان، اعلام مواضع و واکنش مناسب، بررسی راهکارها و شیوه‌های تامین سلامت روحی و جسمی ورزشکاران از طریق این مجمع تصمیم گیری می شود و به مرحله اجرا در خواهد آمد.


وی در پایان اظهار داشت، در سال 95 با ترکیب جدید اعضا در 7 موضوع توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، توسعه ورزش قهرمانی، توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی،توسعه ورزش بانوان، توسعه علمی ورزشی و توسعه ورزش جانبازان و معلولین فعالیت و تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات