عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج»:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت باید به فکر راه‌هایی غیر از اعطا وام سنگین به مردم باشد و در صورت اعطا اینگونه وام ها، وضعیت باید طوری شود که مردم توانایی پرداخت اقساط را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۵۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تسهیلات جدید خرید مسکن برای زوج‌های جوان، اظهار داشت: اینکه وام های 160 میلیون تومانی خرید مسکن بتواند موجب خروج مسکن از رکود شود غیر معقول است و نمی دانم کارشناسان وزارت راه و شهرسازی چگونه این طرح را تأیید کرده اند.

وی با اشاره به عدم استقبال مردم از تسهیلات ویژه مسکن، گفت: دیدیم که وام های 80 میلیون تومانی مسکن با بی رقبتی مردم مواجه شد، چراکه اقساط بازپرداخت آن بسیار سنگین بود، حال چطور می توان انتظار داشت که زوج های جوان توانایی بازپرداخت اقساط بسیار سنگین وام های جدید را داشته باشند؟!

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه بهبود وضعیت نابسامان مسکن اعطا وام های سنگین نیست، تصریح کرد: دولت باید به فکر راه هایی غیر از اعطا وام سنگین به مردم باشد، یا در صورت اعطا اینگونه وام ها، وضعیت باید طوری شود که مردم توانایی پرداخت اقساط را داشته باشند.
ارسال نظرات