مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: کمالات حضرت فاطمه(س) بویژه در روش همسرداری و تربیت فرزند بهترین الگو برای زنان و مردان است.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۵۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در جلسه اشراف فصلی و کارگاه آموزشی ثبت فعالیت های بسیج ویژه مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج تربت حیدریه در خصوص مقام و منزلت حضرات معصومین (ع) و برکات وجودی آن بزرگواران بویژه حضرت زهرا (س) گفت: زهرای مرضیه (ع) نسخه مطابق با اصل پدرشان رسول الله است.

وی ادامه داد: مگر نه این است که تمام عالم به واسطه وجود شریف ایشان خلق شده است و چه زیبا از لسان گرم نبی مکرم اسلام(ص) نقل شده است که فرموده اند ((لو لا نحن ما خلق الله آدم و لا حواءو لا الجنه و لا النار و لا السماء و لا الارض )) و یا در حدیث قدسی که خداوند فرموده است (خلقتک لاجلی)) و یا در جای دیگر فرمود ((لو لاک لما خلقت الافلاک)).

آرمان ابراز داشت: اصلا انسان نمی تواند بفهمد که خداوند متعال می فرماید خود را برای خودم خلق کردم و همه افلاک را برای تو چه معنایی دارد همچنین در مکتب اهل بیت (ع) است که فرمود(( انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی)) که آنها جانشین نبی مکرم اسلام(ص) در بین امت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) چه زیبا فرمود که از اینها جلو نیفتید و همچنین عقب هم نمانید که گمراه می شوید (لا تعلموهم فانهم اعلم منکم)) زیرا اینها از همه مردم زمانه عالم تر هستند.

وی ابراز داشت: حال در میان اهل بیت حضرت زهرا (س) یک مقام و عظمت خاصی دارند که همه ائمه (ع) به وجودشان اقرار می کنند در واقع آن وجود مقدس برای همه اهل بیت (ع)  حجت است و گرچه اهل بیت (ع) برای امت حجت هستند.

وی بیان داشت: در واقع خدا برای اهل بیت حضرت زهراست و حجت امت اهل بیت (ع) به شمار می رود.

آرمان گفت: حضرت زهرا (س) سیده نساء العالمین و بضعه الرسول و قرینه ولی الله است؛ بانویی که در مباهله به حکم قرآن مجید حضور داشتند.

وی ابراز نمود: حضرت زهرا(س) در اخلاق، علم و کمالات نسبت به پدر نسخه ای مطابق با اصل بود و مثل سایر معصومین سیره و رفتار و گفتارش به دین و شرع و دلیل احکام اسلامی است.

حجه الاسلام آرمان در پایان گفت: امروز ما به تاسی به آن حضرا زهرا(س) و جامعه ما به پیروی از روش همسرداری و تربیت فرزند که آن حضرت بهترین طریقه و روش را داشتند احتیاج دارد. امروز کمالات آن حضرت باید بهترین سرمشق برای زنان و مردان باشد و کمالات و ویژگی ها و خصایص روحانی و الهی آن حضرت بوده که تا به امروز نام و یاد و مقام آن حضرت گرامی داشته می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها