خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از اعزام بیش از یک‌هزار و 500 طلبه و دانشجوی بسیجی جهادگر به اردوی‌های جهادی در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۸۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدحسین فرهادی از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان قم و سایر استان‌های کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بسیجیان جهادگر در دو گروه طلاب جهادی و دانشجویان جهادی اردوهای نوروزی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم آغاز کرده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه 22 گروه جهادی برای ایام نوروز به مناطق مختلف اعزام می‌شوند، اظهار کرد: از این تعداد هشت گروه با حضور بیش از 700 طلبه بسیجی به مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان و گیلان اعزام می‌شوند که در عرصه‌های فرهنگی، تبلیغی و عمرانی فعالیت خواهند کرد.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با اشاره به اینکه 14 گروه جهادی دانشجویی نیز در ایام نوروز به اردوی جهادی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: 115 دانشجوی خواهر و 742 دانشجوی برادر از دانشگاه‌های مختلف استان قم به مناطق محروم استان‌های خوزستان، کرمان، لرستان، قم و اصفهان اعزام می‌شوند که در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، درمانی و اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهند داشت.

 فرهادی خاطرنشان کرد: این اردوها از 10 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 25 فروردین‌ماه 95 ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها