کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با «بسیج»:
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه به نظر من نفوذ بیش از آنکه فردی و سازمان یافته باشد فکری و جریانی است، گفت: امروز در سطح جامعه نخبگانی کشور موجی ایجاد شده است که تلاش دارد تا انقلابی گری را مغایر با عقلانیت نشان دهد که این جریان مورد حمایت رسانه های نیز هست.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۵۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
جهان رزقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن نهادهایی همچون حوزه های علمیه گفت: البته معظم له پیش از این نیز درباره شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی نیز از همین ادبیات استفاده کردند و تاکید داشتند که این نهادها باید روحیه انقلابی گری خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه این هشدارهای مکرر رهبری نشان از تشدید خطر نفوذ می دهد، گفت: این یک واقعیت است که برخی از انقلابیون دیروز امروز از آرمانهایشان دست کشیده اند و در صدد هستند انقلاب ایران را نیز از موج خروشان گذشته خارج کرده و این قطار را وارد ریل سازش کنند.

رزقی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی خاموش شدنی نیست چون برخاسته از شعار و نگرش دینی است، گفت: تا روزی که جنگ بین حق و باطل استمرار دارد آرمان های انقلاب اسلامی نیز زنده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه به نظر من نفوذ بیش از آنکه فردی و سازمان یافته باشد فکری و جریانی است، گفت: امروز در سطح جامعه نخبگانی کشور موجی ایجاد شده است که تلاش دارد تا انقلابی گری را مغایر با عقلانیت نشان دهد که این جریان مورد حمایت رسانه های غربی نیز هست.

وی با اشاره به اینکه غرب نام این جریان را اعتدال می گذارد، گفت: باید مراقب باشیم برخی با پوشش اعتدال آرمان های اصیل انقلاب را ذبح نکنند.
ارسال نظرات