خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهر اقبالیه:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهر اقبالیه از اعزام 600 نفر زائر از شهر اقبالیه به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۱۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

سید علی بابایی  فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهر اقبالیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص راهیان نور حوزه سیدالشهداء (ع) شهر اقبالیه اظهار کرد: در نوروز 95، 600نفر از مردم و بسیجیان شهر اقبالیه به استعدادپانزده دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا جلسات هماهنگی با فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای و شهرداری شهر اقبالیه جهت هر چه بهتر اجرا شدن این اردوها و رفاه حال زائرین برگزار شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهر اقبالیه ابراز کرد: در این سفر از محصولات فرهنگی، سی دی شهداءو ... برای زائرین در نظر گرفته شده است.

بابایی راهیان نور را یک حرکت عظیم فرهنگی دانست و یادآور شد: راهیان نور بهترین راه شناخت نسل جوان از خلق و خوی شهیدان است که برای تقویت ایمان و اعتقاد نسل جوان بسیار مناسب است و سبب آشنایی هر چه بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و دفاع مقدس شود.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم و استقبال از کاروان های راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نشان از آن دارد که ملت ما به فرهنگ ایثار و شهادت توجه دارند و می خواهند این فرهنگ در آنها نهادینه و متبلور شود.

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها