خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: خبرنگاران افتخاری بسیج با کاروان های راهیان نور همراه بوده و به ثبت لحظات ناب این سفرهای معنوی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۸۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با اعلام اینکه راهیان نور بهترین عرصه برای معرفی شهدا و فرهنگ شهادت است، گفت: رسانه های انقلابی و ارزشی نقش مهم و تاثیرگذاری در معرفی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس بر عهده دارند.

سرهنگ پاسدار شفیعی افزود: بسیاری از اهالی مومن و  ولایتمدار استان شهید پرور فارس در قالب کاروان ها و خودروهای شخصی از پیش از آغاز تعطلات سال نو تا پایان تعطیلات نوروز با حضور در سرزمین های راهیان نور با آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی بیعت دوباره خواهند نمود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی که بصورت خاص از طریق رسانه های استکبار جهانی دنبال می شود تلاش برای کمرنگ نمودن فضای انقلابی و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است، از همین رو نقش خبرگزاری های ارزشی نظیر خبرگزاری بسیج برای مقابله با این جنگ فرهنگی بسیار مهم است.

سرهنگ پاسدار شفیعی با اعلام اینکه گروه مستندساز روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر همزمان با حضور کاروان های راهیان نور فارس در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس حضور خواهد داشت، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته خبرنگاران افتخاری بسیج با کاروان های راهیان نور از فارس تا خوزستان همراه بوده و به تهیه گزارش های خبری، ثبت و مستندسازی لحظات ناب این سفرهای معنوی خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها