حمید رضا پورنوروز
در همایش عفاف و حجاب در دهلران مطرح شد؛
امام جمعه دهلران گفت: «حجاب و عفاف» بازگشت به گرایش های فطری انسانی است که سلامت، امنیت و معنویت را در خانواده و اجتماع ممکن می سازد.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۶۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج; به همت کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران و به منظور تحكيم و اعتلا بنيان خانواده و در جهت ترويج و نهادينه كردن فرهنگ عفاف و حجاب، همايش" حجاب و عفاف و نقش آن در خانواده و اجتماع "با حضور فرهنگیان بسیجی و طلاب حوزه علمیه و فعالین حوزه عفاف و حجاب در سالن اجتماعات مدرسه حکمت دهلران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در این مراسم اظهار کرد: ریشه و پیشینه حجاب و عفاف با تولد بشر آمیخته شده است.

وی افزود: هنگامی که خداوند بشر را آفرید ذات و خمیرمایه وجودی او را با حجاب و عفاف آمیخت.

امام جمعه دهلران با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در قرآن و احادیث و آموزه های دینی تصریح کرد: همواره خداوند در قرآن کریم در سوره های نور، نساء و احزاب به رعایت عفاف و حجاب از سوی زنان تاکید شده است.

وی گفت: با نگاهی به تمامی فرق و مذاهب مختلف حتی آنانی که بی دین هستند متوجه می شویم توجه به حیای فطری و درونی در همه این فرق و مذاهب در آنها نهفته شده است.

موسوی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته همواره بر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی تاکید داشته و در سالجاری نیز بارها بر حربه نفوذ تاکید کرده اند چرا که ما به عنوان کشوری مستقل و پیشرو در دین و علم همواره باید مراقب این توطئه ها باشیم.

وی ادامه داد: جدیدترین سناریوی غرب علیه ایران اسلامی فتنه نفوذ است که مقام معظم رهبری از مهرماه سال جاری تاکنون بیش از 70 بار فتنه نفوذ دشمن را مورد تاکید قرار داده اند.


ارسال نظرات