خبرهای داغ:
معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس:
سروان پاسدار عوض پور گفت: بزرگ ترین درس شهدا برای امروز می تواند الگوی ایستادگی در برابر استکبار جهانی با توکل به خدا تا پیروزی باشد.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۵۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سروان نبی الله عوض پور معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس همزمان با آغاز اردوهای های راهیان نور فارس با حضور در منطقه شلمچه از وضعیت اعزام کاروان های راهیان نور  عمومی و دانشجویی استان فارس بازدید نمود.

سروان عضو پور در جمع دانشجوبان فارس با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: نوروز امسال بیش از 40 هزار نفر از مردم مومن فارس در قالب اقشار مختلف به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام می گردند.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه استقبال بسیار خوب دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در اردوهای راهیان نور را شاهد بوده ایم، گفت: نسل نوجوان و جوان که آینده سازان کشور هستند با حضور در اردوهای راهیان نور علاوه بر اینکه جغرافیای مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس آشنا می شوند با شهدا و سیره شهدا نیز آشنا خواهند شد.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر معرفی الگوهای برتر زندگی به جوانان را از اهداف مهم راهیان نور عنوان نمود و افزود: جای جای سرزمین های راهیان نور شاهد حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بوده است، بزرگ ترین درس شهدا برای امروز می تواند معرفی الگوی ایستادگی در برابر استکبار جهانی با توکل به خدا تا پیروزی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها