خبرهای داغ:
سرهنگ محبی پور گفت:از مهرماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 95 چهار هزار نفر از بسیجیان پایگاه‌های ادارات، محلات و دانش‌آموزی این ناحیه از سپاه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۵۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز،  در حاشیه آیین دومین اعزام بانوان این ناحیه به اردوهای راهیان نور گفت: دومین گروه اردوهای راهیان نور در قالب 550 نفر از خواهران بسیج پایگاه‌های محلات شیراز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ اسماعیل محبی پور بیان کرد: این اعزام های اقشار مختلف مردم پایگاه های بسیج محلات و ادارات در قالب چند کاروان انجام می شود که در هر کاروان اعزامی یک روحانی، راوی و بسته های فرهنگی متناسب با اردوی راهیان نور محلات پیش بینی شده است.

وی افزود: از این اعزام ها،یکهزار و 500 نفر دانش آموزی و دو هزار و 500 نفر مردم پایگاه های بسیج محلات و ادارات هستند که به مدت سه روز در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور می یابند.

سرهنگ محبی پور اظهارداشت: اقشار مختلف مردم در این سفر فرهنگی- زیارتی راهیان نور، از منطقه ها و یادمان های طلایئه، شلمچه، خرمشهر، اروندکنار و هویزه دیدن می کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور حرکتی ماندگار و جریان ساز در انتقال ارزش ها و اصول دفاع مقدس به عموم مردم به ویژه نسل جوان کشور است عنوان داشت: اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مستمر و توقف ناپذیر برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت:از مهرماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 95 چهار هزار نفر از بسیجیان پایگاه‌های ادارات، محلات و دانش‌آموزی این ناحیه از سپاه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها