معاون هماهنگ کننده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه گفت: پیوند عمیق امت با رهبری، دشمنان نظام را ناکام کرده و به همین دلیل آنها کارآمدترین راه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را کمرنگ کردن این پیوند می دانند و همه تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته اند.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۴۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار یونس عبدالهی امشب در جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) چاه مبارک افزود: با حضور جوانان بسیجی و بصیر هر روز دشمن در اهداف خود ناامیدتر و قدرت نظام اسلامی بیشتر می شود و دشمنان به عدم توانایی خود اعتراف می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاتم الانبیا عسلویه اظهارداشت: با گذر زمان با تربیت نیروهای مخلص و ترویج تفکر بسیجی به عنوان یک شریان حیاتی در جامعه سرعت حرکت انقلاب اسلامی بیشتر می شود.

وی انقلاب اسلامی را مایه امیدواری امت اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی همانطور که مستضعفان و امت اسلامی را امیدوار کرد باعث خشم و دشمنی قدرت های استعماری و استبدادی شد.

عبدالهی ادامه داد: اکنون دشمن موقعیت خود را در خطر می بیند و تلاش دارد با تمام توان و بهره گیری از همه امکانات و فرصت ها به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند که همه باید با گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب این نقشه ها خنثی کنیم.

در این مراسم سروان مرتضی مباشری به عنوان سرپرست فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک معرفی و از خدمات سروان امید حاجی پور قدردانی شد.
ارسال نظرات