فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیاری ازمادران و همسرانِ شهدا، خودشان مردان را برای دفاع ورفتن به جبهه آماده می کردند و بعد ازشهادت صبری که ازخود نشان دادند، مثال زدنی وکم نظیر است.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۴۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در یادواره 33 شهید زن گیلان با بیان اینکه زنان در دوره های مختلف ضمن تهییج مردان و پشتیبانی از آنان، خود در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند، اظهارکرد: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بی نظیر است و اگر زنان نبودند، انقلاب به این سرعت به پیروزی نمی رسید.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس زنان درنقش های مادری و همسری سختی های دوران جنگ را تحمل کردند، اعلام کرد: بسیاری از مادران و همسرانِ شهدا، خودشان مردان را برای دفاع ورفتن به جبهه آماده می کردند و بعد از شهادت صبری که از خود نشان دادند، مثال زدنی وکم نظیر است.  

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در گیلان 12 مادر شهید داریم که فقط همان یک فرزند را داشتند، افزود: بیش از130 مادر شهید در گیلان تنها یک پسر داشتند که تقدیم انقلاب اسلامی کردند.  

سردار عبدالله پور به نقشه های دشمن برای سست کردن بنیان خانواده ها اشاره کرد و گفت: دشمن فهمیده از بین بردن انقلاب اسلامی با به فساد کشاندن زنان و یا سست کردن بنیان خانواده، بسیار راحت است.

وی تصریح کرد: زنان باید بازهم مانند دوره های گذشته انقلاب اسلامی، به داد جامعه و خانواده برسند و مردان جامعه را هدایت کنند.

ارسال نظرات