تاریخ دفاع مقدس راهنمای جوانان برای هدایت کشور در مسیر انقلاب است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: تاریخ دفاع مقدس راهنمای جوانان برای هدایت کشور در مسیر انقلاب و نویسندگان حوزه دفاع مقدس حافظ سنگر‌های ارزشی هستند.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۰۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، امین کمالوندی در مراسم رونمایی از چهار عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس که در کتابخانه دکتر حصیبی اراک برگزارش شد با اشاره به مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نشان داد قدرت ایمان می‌تواند سدی محکم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان باشد چراکه ملت با ایمان و اعتقاد توانستند روی پای خود بایستند و از شرافت و عزت خود در برابر جبهه وسیع استکبار دفاع کنند.

وی افزود: تاریخ دفاع مقدس راهنمای جوانان برای هدایت کشور در مسیر انقلاب بوده از این‌رو ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستی برای آنان تبیین شود که در این راستا نویسندگان حوزه دفاع مقدس صیانت کنندگان سنگر ارزش‌ها هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز در این مراسم به تأکیدات مقام‌معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی نهضت خاطره نگاری دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خاطرات جنگ گنج‌های تمام‌نشدنی و جزو ثروت‌های ملی ملت ایران هستند و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این حوزه باید دغدغه تمام مسئولان فرهنگی نظام باشد.

امین کمالوندی افزود: باید در حفظ این ثروت و هزینه کردن آن در راه اعتلای فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ خودباوری، فرهنگ جهاد و مقاومت تلاش گسترده کرد.

وی افزود: اقداممات تازه‌ای در این حوزه در استان صورت گرفته که امیدوارکننده است و همین مقدار کتاب‌هایی هم که تاکنون در این حوزه منتشر شده، آثار بسیار خوب و ارزشمندی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی خاطرنشان کرد: نگارش و چاپ کتاب کاری بس دشوار است و دارای مشکلات خاص خود به ویژه در حوزه نشر است و اگر در این میان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس باشد که کار دشوارتر خواهد شد چراکه اگر نویسندگان این دست از کتاب‌ها در نقل قول خطا کنند باید پاسخ‌گوی عده کثیری از جمله نسل‌های آینده نیز باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات