درخارگ انجام شد

رونمایی از تندیس شهید مهدوی

طی مراسمی و با حضور نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز از تندیس شهید مهدوی در خارگ رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۰۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

رونمایی از تندیس شهید مهدوی


به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در مراسم رونمایی از تندیس شهید مهدوی در جزیره خارگ، با بیان اینکه شهید مهدوی از شهدای توانمند ما در مقابله با استکبار بود اظهار داشت: شهیدان در دل و جان ما زنده اند واین عزیزان در تاریخ پرافتخار ما، نام و یادشان به نیکی ثبت و ضبط است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تقارن عجیب و البته مبارکی است که افتتاح تندیس شهید مهدوی با شهادت صدیقه طاهره اولین شهیده راه ولایت مصادف شده است، گفت: شهیدان ما علیرغم این که در عصر غیبت زندگی می کردند به خوبی به تکلیف خود عمل کردند.

وی با تاکید این که شهید مهدوی به پیروی از خط ولایت و امامت حماسه بزرگی آفرید، تصریح کرد: شهداء با ولایتمداری و پیروی از امام امت، ثابت کردند که دلداده اهل بیت هستند و ما نیز در زمان حال باید با ولایتمداری خود ادامه دهنده راهشان باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان گفت: مردم خوب جزیره خارگ ، مسئولین، خدمتگزاران، روحانیت و همه اقشار، شایستگی خود را در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس به خوبی نشان داده و هم اکنون نیز دنباله رو شهیدان بوده، یاد و راه آنان را زنده نگه می دارند.

رونمایی از تندیس شهید مهدوی

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ثارالله خارگ طی سخنانی گفت: نادرمهدوی، شهید شاخص سال 94 نماد و الگوی مبارزه با استکبار جهانی است، کسی که اقتدار امریکا را در خلیج فارس شکست و با شجاعت خود، عزت و افتخار آفرید و دشمن را ناکام و دوست را شاد نمود.

سرگرد دانش آموز با اشاره به ایثارگری و جانفشانی های شهید مهدوی طی سال های دفاع مقدس در جزیره خارگ، از حمایت مسئولین به ویژه مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران وامام جمعه این جزیره در رابطه با برنامه های گرامیداشت این شهید در خارگ طی سالجاری، تقدیر نمود.

وی افزود: یادواره شهید مهدوی که آبان ماه امسال توسط سپاه ثارالله خارگ و با همکاری ناوتیپ ذوالفقار، صنعت نفت و دانشگاه آزاد برگزار شد را یکی از برنامه های پاسداشت مقام این شهید دانست.

 درپایان، از تندیس نادر مهدوی، شهید شاخص امسال در محل یادمان شهدای گمنام جزیره خارگ رونمایی شد.

 

 

ارسال نظرات