علی اشرف خانلری
برای اولین بار در پایتخت انجام می شود؛
خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 از اجرای طرح پلیس سفر ویژه ایام نوروز که برای اولین بار در شهر تهران در این منطقه جنوبی به اجرا درآمده است خبرداد.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۸۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: به منظور عینیت بخشیدن به آموزش های مبانی ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای، طرح پلیس سفر نوروزی ویژه آموزش پذیران بوستان ترافیک منطقه 20 اجرا می شود.

ریاضی با اشاره به اینکه این طرح به تدبیر معاونت ترافیک منطقه 20 و برای اولین بار در شهر تهران به اجرا درآمده است، افزود: در طرح پلیس سفر، 200 نفر از دانش آموزان آموزش دیده اند تا رعایت قوانین و مقررات ترافیکی در سفرهای برون شهری خانواده هایشان را در ایام نوروز مورد رصد و بررسی قرار دهند.

وی نهادینه شدن آموزش های مبانی ترافیکی را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: بسته های آموزشی به همراه آرم های مخصوص با حضور به پلیس های سفر ارائه شده است تا در طول سفر از آن استفاده کنند.

  معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان گفت: با توجه به اهمیت و اثرگذاری آموزش های شهروندی، علاوه بر دانش آموزان، والدین آنها نیز تحت آموزش های ویژه ترافیکی قرار گرفته اند.

 

ارسال نظرات