دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشرفیات کنگره ملی 8هزار شهید گیلان:
دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشرفیات کنگره ملی 8هزار شهید گیلان ساماندهی خادمین‏ شهدا را یکی از برنامه‏ های مهم در کمیته تشریفات، استقبال و امنیت خواند و افزود: تاکنون 300 خادم‏ شهدا جهت پذیرایی و استقبال از مهمانان کنگره ملی 8هزار شهید گیلان ساماندهی شده‏اند.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۳۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،عبدالرضا خسروی در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به فعالیت‏های صورت گرفته در کمیته تشرفیات،استقبال و امنیت اظهار کرد: کمیته تشرفیات،استقبال و امنیت کنگره ملی8 هزار شهید گیلان از 5کارگروه امنیت، حفاظت، انتظامات، ارتباطات و استقبال تشکیل شده است.

وی ساماندهی خادمین‏ شهدا را یکی از برنامه‏های مهم در کمیته تشریفات، استقبال و امنیت خواند و افزود: تاکنون 300 خادم‏ شهدا جهت پذیرایی و استقبال از مهمانان کنگره ملی 8هزار شهید گیلان ساماندهی شده‏اند.

دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشرفیات کنگره ملی 8هزار شهید گیلان از تغییر مکان برگزاری کنگره ملی 8 هزا شهید گیلان خبر داد و گفت: کنگره مذکور در میدان شهدای ذهاب برگزار می‏شود.

خسروی با بیان اینکه مراسم استقبال از مهمانان در 4 طرف از مبادی ورودی استان نیز صورت خواهد گرفت: چادرهای استقبال از مهمانان کنگره مذکور در چهار نقطه از ورودی شهر رشت برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای خادم‏شهدا شدن تا 10 فروردین فرصت دارند جهت ارائه خدمات به میهمانان در کنگره هشت هزار شهید گیلان ثبت‏نام نمایند خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند به شماره 33142122 و یا با شماره همراه 09391315157، 09111315157 تماس بگیرند.

خسروی در پایان از برگزاری کارگاه توجیهی ویژه خادمین‏شهدا خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی باشیم.

ارسال نظرات